år 2010 i bilder

eleverna mot lärarna på fotboll
Jag fick blommor vid tillfälle, ena min födelse dag och de andra fick ja bara från dåvarande "älskling"
jag solade mycket i somras
Jag åker överdagen till ullared med familjen
Hade mycket roliga och mysiga stunder på "klastime"
var mycket på folkrace
De köptes mycket redbull, men fattar inte varför ja då fottade denna?
Var på båtrace några gånger!
Jimmy slutade i våran klass..
Min dåvarane "älskling" tog studenten och min syster!
Jag sökte idol!
Blev många kvällar på heron med olika aktiviteter
åkte utomlands
Vi hade tråkigt på lektionerna och ritade av personer.
"gänget" va på LOVE 2010.
Var mycket i stan.
Hade sönder mina tiths på idrotten!
Blev en del hårda tider..
Jag blev sjuk.
Va på idol finalen
Jag fick för mej att lära mej åka skridskor samt komma över hästrädslan..
Jag livade upp stämningen när du va "meck" dags.
Fan vad tycket skitmat de blev!!
Blev många streetrace kvällar!
De bran i tungelsta!
Vad mycket paddor i "skogen"
Mamma gjorde "en magnus"
Hade många underbara stunder i skolan!
Vad mycket hos min älskade denise!
Var på grönan!
körde gocart med jobbet!
Blev mycket åka båt/vara på sjön!
Vi byggde ut garaget
Älskar sällskapen
Jag var på pride galan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0