Gårdagen kortfattad!

Kan börja med att svara på en kommentar: Jag har inte hittat någon klänning än! Men ska självklart!en får bli efter jul finns inget nu?!

Men igår bärde de av med pojkvännens familj till skärholmen för att handla! Inga julklappar blev de och jag kom hem tomhänt men Robin kom hem med den del som ex en tiger kavaj till nyår och några eton skjortor, lite smått och gott!

Jag fick även syn på 2 intressanta saker! Några rosa stickade uggs och ett par jeans på Gina som jag ska testa idag! Har ju inte haft någon önskelista fören nu och dom 2 sakerna var ju inte så mycket ändå.. Ska försöka fylla den lite mer ändå! Men får börja så här för har faktiskt ingen aning om vad jag vill ha? Pengar går ju liksom alltid hem?

Men men ska äta upp min frukost nu, sen rasta pojkvännens hundar som e sjuk och sen åka till skolan!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0