Taggad!

Japp, då var skola igång igen! Smet dock efter halva dagen kan man säga..
Men vi skulle vara i skolan til 15.15 men gick efter jag hade ätit lunch då jag var klar med alla "språkpass" som jag skulle gå på hela dagen.. Så varför vara i skolanm och bara sitta och vänta på att klockan ska bli 15?
Så tog en sväng på mc till farsta och shoppade!
Kom hem med 2 linnen och en liten väska!
Jag har även hunnit med att tvätta min mc, så nu är den vår fin!
Ska nu åka till ICA och hämta ut ett paket till min kunde som jag har i morgon eftermiddag på salongen!
Men till det intressanta, fick precis brev från sommarjobbet FICK 4 VECKOR och det bästa är att jag jobbar hela juli 27/6 - 29/7 !!!!!
Det betyder sommar lov några veckor först sen jobb sen lov igen!!!
Så nu blir det att lägga undan pengar så jag kan ta en sista minuten på höstlovet, det förtjänar jag när jag inte får lika mycket lov som alla andra!
Nej dags att sticka till ica, och efter det ska jag stanna till på älsklingens träning och kolla lite innan malin kommer hem till mej !!
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0