Oj shit?

Det var några dagar sen jag bloggade!
Har helt glömt bort det, min tankar har svävat på annan nivå.
Har varit hos älsklingen med påskfirande med han ssläkt, super kul! Sen i kväll bir han och  jag hemma hos mej med mys, vad mer kan man säga, hela lovet har inprensip kretsat kring han, de är väll lite så det ska vara när man är nykär?
Nej, ska ner till stallet nu igen, var där i morse och mockade och ska nu övningsköra med mamma så ska försöka få tag i min pojke och plocka honom.
Farmor och farfar drog precis hem efter har varit här och druckit kaffe latte med mej och bara myst i solen på altanen, fick även påskägg!
Nej dags att rulla, ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0