NOT

I bland ÄLSKAR jag mina lockar.. NOT!
Sitter nu med morognfrilla och börjar dagen med en latte.
Blir ingen frukost har så ont i halsen när ja sväljer så får bli youghurt till lunch sen, hatar att vara halvvägs sjuk, antingen ska man vara frisk eller sjuk så det går över någon gång.
En sak jag tänkt på.. Kan man bli allergisk bara så där mot typ allt?! Kom och tänka på de..
Det kliar i ögonen när någon har parfym, när hundar är i närheten, när jag går ut och när jag ligger i sängen?!
E ju lite konstigt om ja bara så där blir allergisk mot djur, pollen, kvalster och parfym eller?
Aja vi får väll se om de bara är så för att jag är förkyld.
Nej skriver senare :)
Lägger ut några morgon bilder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0