min fredag

borde egentligen sova, men kollas bigbrother och hållt igång dom senaste timmarna så lite svårt att tagga ner, och en dusch blir man inte direkt trött av.. Ska vara och fixa naglarna i morgon kl 9 på salongen där jag jobbar då jag ska fixa naglarna som "gått sönder" sedan bege mej mot handen och kolla om jag hittar natt snyggt blev så shopping sugen! Sen jobb interljuv kl 13 sen sova hos en vän och kolla på en nerladdad film "the town" så blir en fullspäckad dag! Juste byta olja på min mc i morgon också och sedan sätta dit mitt nya bakdäck och sen försöka få med pappa på en sväng! Ska försöka sova så jag inte är ett lik i morgon, puss alla vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0