med tekoppen i handen

Vad tiden går fort?
Lovet är redan slut. Fullspäckat och kul.
Sitter och täker igenom.. vad mycket man hunnit med och vad tiden rusat i väg..
Men gårdagen var nog värst när jag tänker efter.. vilken jävla smäll i huvet och vad blå jag blev.. haha hjärnskakning?
Jag är glad att det inte blev allvarligare än så. Även glad min pojke inte fick mer ont i huvudet änn han fick, då han fick ett metallställ att ha tandborstarna i i huvudet..
Ska göra en lååång historia kort, stod under badrumsskåpet som hänger på vägen, torkade håret och skulle slänga bak de på rygen och slog huvudet i skåpet så allt inehåll ramla ner på oss. Sen efter de så frös jag hela kvällen och va yr i bollen.. så fick mej en rejäl smäll, men tur att skåpet satt kvar på väggen!
Sen har det blivit några kvällar med pojkens vänner, lite fotboll, käka ute med mera.
Lovet kunde inte ha blivit mycket bättre, hade kunnat shoppat lite sommarkläder nu är sommaren verkligen är på väg, men de får bli denna vecka istället?
Snart helg igen..
Språkdag i morgon med dans och fika.
Onsdag, salongen.
Torsdag, ledig (shoppa?)
Fredag, kunder i skolan, HELG!
Sedan valborgs firande, vad ska ni hitta på?
Ha en mysig kväll och njut av sista dagen av ledighet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0