i trollskogen

Vilken kväll, sent och kallt.
Är man blond så är man.. endast linne och skinjacka vid halv elva i går.. suck!
Menmen det är så vi jobbar?
Nej ska snart börja rulla hem mot mej, baby står i duschen och ska göra sig i ordning.
Sen bli det att lägga sig ute i solen en stund hoppas jag?
Måste även städa mitt hemskt stökiga rum....
Pinsamt att ha "sov gäster" hemma när det ser ut som det gör!
Så det blir att fixa de medans min man ligger och bränner på altanen, sen blir det att sjunga en sång för honom.. så som han tjatat. Så tänkte få de gjort för en gångskull.. blir allt på en dag?
Nej dags att slänga på mrj mina egna byxor och även för mej att göra mej färdig?
CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0