Hemma

Jag älskar sveriges sjukvård, fyfan måste ju finnas bättre?!
Aja min älkare har inte hört av sej så hemma i sängen ligger jag med datan i högsta hugg!!
Har spenderat den mesta tiden av dagen på salongen, kändes skönt att komma i väg en stund.
Sen blir det trevligt sällskap Några timmar med några goda skratt, som alltid!
Vad väntar man nu på.. att Bigbrother ska börja och sen blir det att sova tills man vaknar för i morgon är man ledig vilket känns awesome!!
Så blir att sola en sväng i morgon, även hämta ut kosttillskott på apoteket så jag försöktikt kan börja träna så fort jag känner mej piggare!
Nej nu ska jag göra en kopp te och säga gonatt, för nu blir detta dagens siat inlägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0