godmorgon bloggen!

Jävlar vakna av ett sms...
Men nu är jag uppe och glad för det är jag för det är fint väder så man kan sola och sen har jag lite saker att göra!
Just nu sitter jag och bokar tatuerings tid med syrran som ska infalla på lördag!
Sen ska jag dra till salongen och skriva en närvarolapp!
Sen blir det att åka till banken en snabbis och fixa med pengar.
Sen blir det att åka till icamaxi och köpa en hårfärg som jag och mamma handla där sist som e så bra, då jag vill bli lite mörkare!
Sen eventuellt solduscha.. Har inte riktigt bestänmt mej än? :/
Så vi får helt enkelt se hur de blir med de sista!!
Nej nu ska jag dra.. så jag fr komma hem till solen någon gång.. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0