förbannad

Lite fusk i skolan och lite sköna stunder, börjar hitta tillbaks?
Ligger just nu i fas med allt som jag i dag fick veta och som va en stor lättnad..
Som vissa vet så är det sagt att jag ska gå om.. och inte för att jag inte sköter mig utan för att jag spenderat mycket tid på sjukhus senaste tiden (privat).
Så jag jobbar varje tillfälle jag får för att ligga i fas och klara av gymnasiumet. Får se till att inte bli sjuk och halka efter igen.. Men gör allt jag kan just nu, man får göra det bästa av situationen!
Jag tycker det är så tråkigt att folk som bara glider runt och inte ens försöker får ett IG och sen hoppar in på sista året.. Medans jag som försöker får "varning". Sånt gör mej förbannad..
Men med rätt inställning fixar jag det här det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

You go girl! <3

2011-04-04 @ 18:36:29
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0