soooooooola

Tjingeling!
Kom precis hem, sprang sista biten från bussen o hem, e så himla mörkrädd o just nu e de kolsvart ute va även de för 5 min sen när ja sprang..
Men nu sitter ja här i lugn o ro inge orolig eller rädd eller så!
Gjord precis en kopp te, chai te!! Min favorit, ni som inte provat gör de. Rekomenderr den stort!
Så nu e man brun igen ett litet tag i alf, ska försöka sola nästa vecka igen för att hålla kvar färgen, börjar lägga grunden redan nu fast grancanaria inte är fören i januari!!
Haha, men måste medge att ja inte bara gör de därför utan ja tycker de e skönt avkopplande, och finns inget bättre än att få lite värme o sola nu på höst och vintern!
Men nog om mej.. Min syster körde halkbana i dag för körkortet och hon klarade de, ett stort grattis till henne!!
Sen fyller lilla alice ek år på torsdag så ett grattis till henne så här i förskott!
Och i morgon ska ja jobba och kom precis på att ja inte har någon mat låda, great. Får bki mackor och något annat, typ en frukt!
Går alltid ner i magen!!
Nej nu ska ja dricka upp mitt te och sen smörja in mej (för att återfukta huden) och sedan krypa ner i sängen och susa lite!
Så vi hörs i morgon, om ja sover hemma!
CIAOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0