Har fått önskemål

Om att skriva lite om min skola o så..
Så tänkte skriva lite nu när ja ändå ligger nerbäddad i sängen och e sjuk!

Ja min skola, Jag går på enskedegårdsgymnasium som ligger vid globen ungefär.
Finns många olika linjer på skolan eftersom det är ett hantverksgymnasium, bla snickare fordon bageri mm.
Jag fastnade för frisör som dom flesta gör, oga den breda utbildningen!
Ja går nu 2:a året i gymnasiet och första året lärde vi oss allt om hår, håruppsättningar olika fryser cymetriska former på frisyr och ansikte färga klippa styla mm, fick ta ega insiativ.
Och nu så breddar ja min frisör utbilldning ännu mera och även lagt till makeup denna termin!
Ska bli kul!
Nästa termin blir de brudklädsel även merahårförläning styling och mode.
Varför just ja fastnade för denna linje är för att den e så inrickad på mode! Den ändrar stil hela tiden men får lära sej så mycket mera än bara frisyrer och man är alltid med på trenderna och blir först med de nya!
Jag rekomenderar denna linje till alla mode intresserade tjejer faktiskt, mycket kul man får uppleva och ett stort plus till lärarena på min skola, helt underbara!
Om ni kollar tbx i min blogg lite grann så ser ni att ja fottar väldigt mycket i skolan, men dock på rasterna. Fottar lite spännande och intressanta saker på lektionerna så om ni är intresserade av bilder så kolla gärna tillbaka i bloggen för mer intresse och så!
Hoppas detta räckte till dej som önskade lite information :)

  


Kommentarer
Postat av: lindha

det blev jätte bra! tack så mycket. hade nämligen tänkt börja där nästa år.. :)

2010-09-06 @ 16:20:50
URL: http://lnn.blogg.se/
Postat av: elin

Jaha, men gud va trevligt att höra!

Bara att fråga mera om de e något som intresserar dej!

2010-09-06 @ 16:25:19
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: Lindha

jo vad snällt! man lägntar ju bort från grundskolan nu iallafall.. haha :)

2010-09-06 @ 19:19:13
URL: http://lnn.blogg.se/
Postat av: Vemundanne

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-04-17 @ 16:38:03
URL: http://vemundanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0