Onsdag

Har varit storm i dag, riktigt höstväder!
Min dag, jobbade på salongen.
Sen åkte jag till handen och köpte ett par svarta mocka overknee stövlar, tummen upp för dom!
Sen träffade ja på en gamal klasskompis från 9an, mycket trevligt!
Sen blev de att åka hem kom hem runt 8 så har varit hemma i drygt en timme och svorit över min boxer..
Ska kocka te o krypa ner i sängen nu..
Imorgon blir de innebandy träning i tungelsta runt 9 tiden..
Och fredag blir de studiobesök på wella hårstudio, typ kurs.
Så slutar kl 12 på fredag ungefär och ska då ska ja spendera eftermiddagen med en annan gammal vän!
Sen avsluta fredagen med taco hemma :)
Sen har ja några förhoppningar om att annat ska hända, men inga höga förväntningar..
Sen blir de jobb på lördag, planerade att gå på fest, men e ff sjuk och hostar så orkar inte de!
Sen på söndag eftermiddag blir det en fika på stan men vännen min!
Så kommer skriva när ja får tid i veckan helt enkelt!
Nu ska ja koka en kopp te och njuta!
Gonatt, sweetdreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0