ur min dagbok

" Bli den han än gång älskat, så lovar jag att du blir älskad tbx igen.
Ligger nerbäddad i sängen, har legat här sen jag kom hem. Jag har bara haft dej i tankarna, ovanligt? De finns ingen annan än DU. Allr känns forftarande som en mardröm.. över 2 månader sen mitt liv tog slut, så man kan säga att det fortfarande är 27september. Hur hänger allt ihop? Varför är de som de är. inget skulle ju få förstöra mellan oss? men sen kom jag.. utan hjärna in i bilden. Förlåt har ja sagt ett par gånger, men vet att det denna gång inte räcker till.
Om du kunde förstå, vill inte leva mitt liv utan dej. Nu får jag bara känna dej i drömmarna..
Varför tror du jag har börjat försova mej? För jag vill spendera så mycket tid jag kan, där jag är lycklig, hos dej. Varför tror du jag somnar i skolan? Jag behöver dej, du ger mej orken och viljan.
Jag kan inte se dej i ögonen utan att fälla en tår. Jag vet ärligt inte vad jag håller på med...
Jag kan ändå inte ändra/göra något åt allt nu. "


16 november 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och dennis? :(

2010-11-22 @ 11:39:17
Postat av: Elin

Personliga saker, just nu står allt stilla. Vet inte var ja ska ta vägen..

2010-11-22 @ 21:36:58
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0