tisdag kväll, dags att soooova!

Jobbar på salongen i morgon, hoppas tiden går fortafe än vanligt!
För sen ska ja hem till min älskade jacka och gå ut o mysa med den.
Har haft en skit rolig dag i dag med mycket bus och skratt!
Läraren kallade mej "elin den heliga anden" på religionen vi skrattade hela dagen åt det!!
Sen skrek eller pratade väldigt högt till emelie och lollo " Shit han har ju inge hår uppe på huvet?! oj.. sa ja de där högt?" Hahaha skit kul!
Humöret har verkligen varit på topp och ja sov hela natten, en hel natt?! Knappt så att mamma fick liv i mej i morse.. Hon skakde typ i mej, tog dubbla sömntabletter i går så tur att hon kunde väcka mej!!
Så nej ska ta mina tabletter krypa ner i sängen och vakna med ett ännu bättre humör i dag än igår.. ser ju lysande ut eller hur? Det blir bara bättre och bättre, de gillar vi!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

What ? när sa jag det ? :o var jag trött eller var jag bara helt borta? :P <3

2010-11-16 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0