är inte mej själv (sleepless night).

Vet att de är personliga grejer. Men har inte sovit en blud i natt ser verkligen ut som ett lik. (bilder längre ner i inlägget, inge smink eller fixad).
Jag har förlorat allt. De finn ett budskap som säger "Ge allt eller inget". Har har gett allt verkligen, men de ja gav dej igår vill ja inte ge någon.. så varför blev de just du?
Föörlåt, tusen gånger om.......
Jag kommer alltid älska dej hur de här än slutar, du har förändrat mitt liv.
Resten sa ja till dej i går, nu e mina ord tomma.

Kommentarer
Postat av: Nicolaiebba

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-16 @ 10:28:14
URL: http://nicolaiebba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0