vilken känslosam dag..

Vad ska man säga, först han sen jag sen dom..
Mycket känslor ett stark hjärta och en stark vilja.
Alla säger att man ska följa sitt hjärta men om du e mitt hjärta, ska jag göra som du säger då?
Jag vet hur du känner och tänker, jag kunde bara inte.
Jag insåg hur ditt hjärta behöver oss båda lika mycket.. jag släppte efter tyglarna på mitt hjärta, väldigt jobbigt.
Men du skulle gjort desamma för mej, när ja en dag kom till dej.
Varför vara rädd och inte våga prata när vi kan tjata?
Allt kommer få ett vackert slut hoppas vi snart de kan lista ut.
Vill att allt ska kännas okej och att ja litar på dej.
Jag e rädd att förlora allt ja har och bli ensam kvar.
Hoppas allt snart blir okej jag vill bara vara din tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0