torsdag - studiedag

Hejsan svejsan!
Idag e de studie dag för alla mina klasskompisar.. men ja e hemma o jsuk ff.. brjan skolan på måndag igen som tidigast.. åh hatar att vara sjuk!!!
Tog nyss min medicin så ska snart bli lite piggare!
Idag vaknade ja av att bli bländad av solen, härligt!
Satt ute på altanen o käkade frukost, youghurt!!
Nu klädde jag precis på mej för ja hade tänkt åka o sola och koppla av lite.. men hittar inte busskortet efter att min syrra hade de på krogen i går.. och inte får man tag på syrran heller o här sitter ja klar för att åka.. men får vänta ett tag till så blir o plinka lite på gitarren.. idol på lördag, kommer ja lyckas? Ska bli kul o se!! Kan dock inte sjunga ordentligt så sjunger lite smått hemma och så ger ja allt på lördag!!
Gör ju så ont i revbenen.. men på lördag så kör ja dubbel kur av medicinen o kör så de ryker!
Jag skriver så klart i bloggen hur de gick!
Kommer säkert bli en sen natt så kanske bloggar på söndag?
Kanske ska sova bort på lördag kväll också, hoppas de i alf!
Men men nu ska jag slänga ut 2 vår outfits ja kom på.. den ena har jag på mej!
CIAO!
och dagens 

Kommentarer
Postat av: Emelie

det ska gå bra på lördag gumman!

faaaaaaaasen vad fin jeansjackan var ;o Ringer dig sen, love you <3

2010-05-06 @ 11:23:55
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: elin

Ja gör så!

Tack gumman älskar dej! <3

2010-05-06 @ 11:41:49
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0