Onödigt, fröken.

Hejsan!
Har inte skrivit på länge utan bara lagt upp bilder, haha!
Så nu tänkte ja göra ett försök att skriva igen!
Min dag, hmm. Vad ska ja säga?!
Jag hade en onödog skolsag till att börja med.. kommer til skolan och jag får gå hem.. så satt ute i solen och väntade på emelie.
Sen drog vi hem till mej ocg glassa i solen, så jävla najs.. vi l agade lite mat och bara njöt av värmen!
Sen svängde magnus förbi och gjorde oss sälskap en stund (emelies ragg) så satt vi 3 ute i solen och fikade och prata.
Sen blev de en vända att köpa skor med mor o syster, inte så lyckat kom inte hem med nått..
Sen en kebab pizza till middag!!!!
Och vid 20 var de dags för mc, har inte hunnit med det på dagen och det var ff varmt så jag gav mej ut på en sväng, as härligt! Kom nyss hem så nu tänkte jag lägga mej men ville skriva lite först.. kännde för de!!
Så ledig i morgon eller ska vara i skolan halv 9 och göra nationella i matte, sen ledig så tar mc dit o sen hem för att sola sen på kvällen ska ja emelie magnus och några till polare på birkacup, en bilträff typ. Super skoj!!
Sen blir det att slagga hos pojken!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0