Mindag

Böjade med att ja vaknade upp med älsklingen och hade mys.. hans hund väckte oss osm vanligt, men mys hade vi ialf!
Sen skulle han i väg och fiska så då drog ja hem och snackade med emelie så vi åkte till haden och käkade lunch på donken och sedan kollade runt i affärer där ja träffa på några polare o prata lite med dom, skit kul!
Sen berättade ja även för mamma om min tatuering så nu kan ja änligen gå ut med dte här på bloggen.. tatuerade mej fär ett tag sen på foten, ett hjärta som står för denise, min mördade bästis...
Vill inte prata om de.
Men tatueringen står för henne i alf och nu vet mina föräldrar om den!
Skönt att slippa dölja den och ja e stolt över mej själv som va ärlig och berättade..
Men nu sitter ja hemma bara.. käkade nyss middag och funderar på att kanske ta en liten sväng med mc:n?
Får se om pojken min tittar förbi en sväng sen..?
Ajaj nu ska ja hjälpa mamma och hänga upp tvätten..
CIAO!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

starkt gumman!

plus att den är superfin<3

2010-05-16 @ 17:02:16
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0