jaha, vaken.. snart sova igen!

Ja, då var ja vaken och ensam hemma.. hatar de.
Men hemma i dag igen mår skit.. tog nyss min medcicin så får se om vi får upp mej på benen snart.. ska hjälpa mamma o hänga tvätten har ja lovat.. så ska försöka!
Studiedag i morgon så ingen skola.. skönt! Hade ändå inte gårr till skolan så..
Och på fredag har ja ju jobb.. men blir inge jobb heller fungerar inte o stressa o klippa o hålla på med armarna, de skadar bara revbenen mer o de e inte värt de nu när ja ska försöka söka till idol på lörda.. låter inte så lyckat så som ja mår.. men ska ialf göra mitt bästa o hoppas att de räcker.. får sminka mej så ja ser pigg ut le o bara köra.. sen kommer man kanske se att jag har ont på mina ansikts uttryck men får väll förklara för jurryn om dom frågar..!
Menmen så de ska bli spännande och sen blir de eventuellt rally på söndag med emelie magnus o dennis.. får se hur ja mår på söndag..
Vill bara bli frisk nu.. på fredag har de gått 1 vecka av 6.. snart frisk!!! (A)
Ha en bra dag allihoppa så hörs vi senare, sov gott ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig gumman!

Du kommer lyckas med idol, jag vet det <3

2010-05-05 @ 17:06:51
URL: http://mellies.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0