hur de gick i IDOL?!

Så här va de.. allt gick skit bra faktiskt, e stolt över mej själv!
Kämpade 2 dagar i rad trots mina revben och min förkylning!
Men dom tyckte om min röst och tyckte den va väldigt intressant och speciellt för en 16 åring som mej!
Men pga min förkylning så kunde dom inte skicka vidare mej för att lonkuransen va hård i år och dom vet ju inte hur jag låter i egentligen dom har ju bara hört mej sjuk o de e klart man e dåligare när man e sjuk.. men ja gav allt och tyvärr räckte de inte för en plats i IDOL 2010, men dom bad mej säka nästa år o skrev upp mitt namn, för att komma i håg mej..
Så ska söka nästa år och är förhoppningsvis frisk och då ska ja sjunga så de ryker!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är otroligt stolt över dig hjärtat♥

2010-05-10 @ 20:07:27
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Anonym

härligt ;)

2010-05-10 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0