"dubbel söndag"

För min del i alf..
Ingen skola i morgon ska iväg och göra lite saker. Sen också göra hårförlängning på erica i morgon!
Just nu, hmm sitter i sängen gjorde precis hårförlänging på min syrra och klippte, skit najs!
Messar med pojken min också, den finaste på jorden. Jag har världens bästa pojkvän.
E sjukt trött, helt sliten! Har varit en känslosam vecka från alla håll, tårarana har sprutat jag har inte orkat ett skit..
Ska inte klaga.. det e ny vecka i morgon nya tag!!
Har faktiskt varit o gymmat i fredags, blev inte så lång stund, men va härligt att bara känna känslan att jag börjar bli frisk i revbenen igen.. men kände ff att jag ska ta det lugnt ett tag till!
Köpte även ett ps2 spel ja ligger och nördar med hemma hos dennis medans han gör "ointresanta" saker som tex. städa eller tvätta båten (A)
Trivs verkligen i hans sällskap man kan vara med varann fast man gör olika saker.. e så skönt man har liksom sin fritid även fast man e med varann!
Ska slänga upp lite random bilder i från veckan!
Kommer inte på så mycket mera att skiva om veckan!!
CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0