tiiiisdag..

Jaha, tisdagdå och jag e hemma från skolan.. ff lite dålig i magen men i morgon blir de skolan!!!
Eh i dag vad har jag gjort.. har bakat 2 rulltårtor diskat städat hela köket tömt diskskinen och sånna skit grejer..
Hade en flummig morgon med syrran i morse hha slänger ut en bild på oss som vi bjuder på!!!
Slänger även ut lite bilder fårn i går.. vad tycker ni om parsch?!
E sugen på att klippa men kommer jag ångra mej?
Ska vid lunch tid dra till gymmet seda dra vidare till dansen.. ska föröka trycka i mej lite mat också!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: lina

men guud vad snygg dne där brunetten va :O kan jag få hennes nummer? ;) haha. Mjo, du skulle passa i page ett tag

2010-03-16 @ 20:07:07
URL: http://norenobrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0