söööööndag, sista lov dagen!

Jaha, iden gick ju fort!
Det är redan sista dagen på lovet och man har inte hunnit med så speciellt mycket.. längtar redan till påsklovet och framför allt sommarlovet! :D
Imorse va jag så trött så orkade ite blogga.. därför ett senare inlägg fårn mej nu..
Har varit och solat i brandbergen och kom nyss hem, slängt i mej lite luch och ska snart bege mej till gymmet SATS i haninge för att röra på fläsket :)
Sen i kväll blir de och plugga in allt jag missa när jag va utomlands de ska vara inne i morgon så har lite och göra.. varför tar jag alltid tag i allt i sista minuten? Knasiga ja!!!
Sitter just nu inn på facebook och lyssna även på musik..
Nu ska ni få se några bilder från i går, lina låna hem hunden från stallet :)
Herrrrrrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0