Lördag..

Ja vaknade och hade ett uppdarg, klipp farfar. Gjorde de och fick 100 kr..
Sen åkte jag iväg till handen med mamma och shoppade en kavaj och ett jätted gulligt linne!
Ja, sen åkte jag hem och tjaffsa med mina päron sen drog jag igen.. Då va klockan typ 3.. Drof till gymmet och sen och sola.. och kom nyss hem..
Så har min dag varit i alf.. simpel och helt ok.
I morgon blir de spinning pass på morgon med mamma på gymmet sen bli de lite fritt gym också.. Efter de ska jag träffa en kompis och ta en fika och sen får vi se vad som händer fram mot kvällen.. lutar åt något lugnt eftersom det är skola på måndag.. suck! Men har som tur e studiedag på torsdag så de ska bli skönt!
Ha en najs kväll...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din svenska gumman... herregud! du är tilochmed dålig på slang. Märks att du är väldigt liten hur gammal kan du vara ? 93 kanske ?

2010-03-20 @ 19:57:36
Postat av: elin

Jag är inte den ända som e dålig på rätt stavning ser jag!

2010-03-20 @ 20:09:47
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0