Kvällen före skolan.

Ja, då var de söndag kväll, snart skola igen.
Började min dag med ett spinning pass och sedan tränade jag lite själv i gymmet efter! Härligt asså!!
Har inte gjort så mycket på dagen kom hem på eftermiddagen och sen dess har jag bara atgit det lugnt!
åt tortilini med ostsås till middag och blåbärspaj till efterätt, mums!
Nyss satt jag på mitt rum och skrev lite i en typ "dagbok" och hade rökelser, tro inte att jag e skum men mamma och pappa fick de av några kompisar som varit i thiland och de e så lugnande och luktar as gott! Så tände på grisen typ haha!
Slänger ut lite bilder från i dag!
Ha en underbar kväll och glömm inte att titta på blåsningen kl 20 på 3an!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0