fredags mys!

Eh glöm de där sista de stryker vi över, mys. Har i alf haft en skön fredag, ledig eller aa nästan!
Började med prov i skolan va klar tidigare än planerat faktiskt så drog direkt till gymmet, tanken va att ta dte lugnt i dag och bara träna smått.. men så blev de inte! När jag kom dit va de puls spinning med gymmets tuffaste brud, så jobbigt kan de inte va tänkte jag! Så jag hakade på där då, men innan så han jag gymma själv 30 min i gymmet. Sen när jag ser henne får jag flash backs! Hon hade jag cyklat för förut, rena självmordet!!!
och nu skulle jag göra de igen :S? Jaja, de va bara 1 timme och de gick ganska fort sen när man väll va i gång men sen blev de efteråt en liten till stund i gymmet sen bär de av hemmåt. Och nu sitter jag här trött som fan och äcklig, har precis slängt i mej mat och ska hoppa in i duschen nu för att fräscha upp mej och sen dra ut, tänkt så i alf. Känner inte för att sitta hemma ensam på en fredag och tråka, de hade varit skillnad om man hade haft kille och mysa med men så e de ju inte.. men då hade de varit mysigt med en hemma kväll faktiskt!
Så vi får se vad som händer i kväll, i dag ska mitt nya mc skinställ komma!!!! Är så glad, snart kan man börja köra mc igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0