vaken..

Ja då var de söndag.. hostat en del och gick och la mej tidigt i går vid 9 och sov till 8 i morse.. sen va jag klar vaken ?! Brukar alltid sova till 12 :S
Menmen, så jag och pappa sköt lite i hallen, kulkul. Sen bad han mej att åka och handla kläder till honom ( jag har ju så bra smak? ) Men jag gjorde de och kom även hem med 2 st enkla tshirtar till mej, det är alltid bra att ha :) Sen provade jag även lite andra skojiga kläder som en kavaj, såg snygg ut men var inte snygg på, sen en fjäder väst så jävla tuff! Sen min tröjor jag köpte.
Och nu ligger jag i sängen och tänkte snart hoppa in i duschen och sen fixa mej själv lite.. ska försöka få tag i någon polare eller hitta på att göra något sen.. är ju ledig i morogn så har inget att göra då ändå..
Ska bara till frisören och klippa till mitt hår.. de blev inge bra sist.. menmen
slänger in några bilder .. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0