tisdag, random snubbe.

Tjabba!
Kom precis hem fårne n onödig dag i skolan.. Hade bara frisör lektionen i dag då jag permanentade lollo men roliga spolar haha ska visa bilder.. Så sen var de dags att dra hem efter ungefär 3 timmar i skolan.. suck! Han precis sätta på datan och dolt nummer ringer.. de säger ju bara en sak.. busringningar! Så jag spelade me i början men sen pallade jag inte för han började spåra ur.. så blev sur och la på.. VÄX UPP! Nu ringde han för andra gånger... så borriiiing!
Visst de e kul i typ 5 min sen blir de överdrivet..
Men här kommer lite bilder fårn den kort dagen och bilder på min enkla outfit!
Nu ska jag ut och springa sen ta en dusch, ciaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0