Natten!

Hade en sån underbar kväll i går!
Ni förstår inte hur roligt jag hade!
Lollo sov hos mej och vi fick för oss massa konstiga saker haha! Jävlar va snygga vi va i morse när vi vakna så va fan hade vi gjort i sängen? Jag vet att lollo sa att jag kramade hennes fötter då vi sov skavfötter, de kan nog stämma för jag drömmde om honom.
Men nu ska ni få höra gårdagens citat: Ställ honungen vid blomman lollo. Va sa du? (hon hörde i blomman) Ställ den vid blomman där (och så pekade jag på blomman vid spisen). Hon stirrar på mej som om jag e dum i huvudet så säger hon: Ni på landet är allt konstiga som ställer honungen i blommorna! Då börja vi båda och skratta coh sen förstog hon att den skulle stå brevid. Så jag skulle fortsätta att skämta så jag sa till henne om du blir sugen på godis eller nån mat kan du alltid kolla vad vi har i våra andra blomkrukor hahaha!

 

Men måste jobba nu på data lektionen, har redan busat på datan skrev ut enn papper där det står : DU LUKTAR BAJS! Sen la jag tbx de i skrivaren så nästa som skriver ut får de på baksidan av sitt arbete, hahahah! De blir kul och se lärarens chock hahahaha!

 

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0