Mina ord.

Om jag kan få ge dej all kärlek jag har, så slipper jag bära på allt?
För varje minut som går så växer kärleken, det skulle vara mycket lättare om jag kunde få ge dej min kärlek så jag slipper smärtan?
Jag vill ge dej allt jag har och visar vad som finns kvar.
Hur tom och ensam jag är utan dej, vad som kan bli kvar av en tjej.
Visar ingen sorg inget bekymmer, jag vill bara ha dej, jag tror jag rymmer.
Sticker från allt som får mej att minnas, nätterna med dej som får tårarna att rinna.
Tårar av saknad och sorg, att få veta att allt är gone.
Nu vill jag bara att du ska veta, för varje gång jag blinkar ser jag dej i mina ögonen, varjegång jag ler tänker jag på dej, varje gång jag hör din rösta ryser min kropp, varje gång en tår rinner ner för min kind vet jag att du kan få mej stark, när mitt hjärta slutar slå, vad gör jag då?
Du lärde mej allt, nu står jag här, ensam och kär.
Jag ska göra det bästa jag kan, men vet att ingen kan bli som förr, men en en andra chans borde finnas någonstans?
Kärlek som gör en galen, kan man bota den genom att kämpa en dag i taget?
Snälla förstå, vi kan klara detta om vi är 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0