kvällen

Hejsan!
Ja då va de kväll, eller det ser i alf ut som de om man tittar ut genom fönstret?!
Har plugat ett tag med ett engelska nationellt prov.. jag kommer aldrig klara av det.. har så svårt för engelska.. Jag pluggar gärnet av mej nu för att överhuvudtaget ha en chans?
Men nu blir det en blogg paus från arbetet med kladdkaka och te, mums!
Ja, vad har hänt i dag? Jag har krullat lollos hår, vi har haft en allmänt rolig och galen dag i skolan och vi shoppade även underkläder på lunchrasten eller kommer inte i håg om vi köpte några haha? Men vi provade i alf!
Jag försov mig i morse så fick skjuss hela vägen till skolan vilket var skönt för då kunde man sova i bilen me, behöver helgen nu känner jag!
Så i morgon går jag halv skoldag för att jag ska till tandläkaren, ursch! Har tandläkar skräck!! Kanske ska låssas att jag glömde bort?! haha!!
Det skulle vara så skönt nu att bara krypa ner i sängen så man hinner sova riktigt länge och skönt, men inte.. ska plugga ett tag till .. Måste ha engelskan klart till i morgon!
Ciaaaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0