igen, tillbaka blickar..

SAKNAD KÄNSLOR OCH ETT STARKT HJÄRTA!

jag säger bara detta, ta ingen skit!
även jag har insett att allt inte är som man tror även om man inbillar sej så kmr sanningen ikapp än.. det var nått jag idag insåg och som jag kmr komma ihåg.. 

smsen samtalet och tårarna, vad håller jag ärligt på med? du behöver inte låssas längre, det är på riktigt allt har hänt det är försent att ångra nu så vad fan.. låt "den" komma till dej och lev ditt liv, låtsas inte som inget.. det funkar inet längre!

du ska inte sitta och vänta elr låta "den" bestämma hur du ska bete dej du har en egen kropp vilja och styrka.. "den" ska inte få sänka dej och göra dej så här låg?!

"den" har gjort mej till en bra peron en tjej med styrka mod och utthållighet, men "den" har också gett mej kännslor för livet.. "den" personen är helt underbar jag har aldrig träffat en bättre person i hela mitt liv, helt underbar! alla tider tillsammans det finns inte ord till att beskriva lyckan och kärleken det finns bara i mitt hjärta och mina tankar!

allt jag inte trodde va möjligt visa "den" mej att det var, allt som man önskat sej fick jag av dej! har lämnat ett stort håli mitt hjärta med saknad..

om du skulle läsa detta, vet att du aldrig läser min blogg men om, så vill jag bara säga att ta åt dej av det bra.. de dåliga är jag, jag vet att jag har ändrat på mej.. men jag ändrade på mej för din skull för att jag älskar dej!!

det finns inget mera att säga än att du är underbar och att jag inte vill leva ett liv utan dej och att allt är som förut..

du har fått mej att vara den jag är och det är inget jag vill ändra på, för du har alltid fått se mej med ett leende på läpparna och det är så du alltid vill se mig, right?

jag bär inte ditt namn runt halsen och din själ i mitt hjärta utan anledning, jag låter inte mitt hjärta gå sin egna väg för att jag vill det, det är för att mitt hjärta har egena ben egen vilja, mitt hjärta är du!

en kropp klarar sej inte utan sitt hjärta, inte jag heller..

så snälla förlåt mej och ge detta en chans, tänk på alla underbara stunder.. vad hade du gjort utan mej hur hade du varit som person utan mej.. var ärlig mot dej själv du behöver mej, men jag behöver dej mera än nånsin just nu :'(

jag saknar dej så, kom bara tbx och våga se mej i ögonen och säga att du älskar mej!




2009-08-21 @ 16:05:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0