i sängen

Du är kär nu - Kan jag inte svara på, men jag tycker om mitt ex.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja, tyvärr förlåt ångrar de, har gjort de mot dej några gånger.. :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - YES!
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - massor!
Jag har fuskat i ett spel - självklart
Jag har struntat i ett prov - Nej
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja, men har slutat för ett tag sen av personliga skäl.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan svälja piller - Ja
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Händer ofta
Jag har vaknat gråtande - Ja, händer ofta.
Jag har somnat gråtande - Ja
DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Nej men sett döende..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja
Någon nära till mig har begått självmord - Nej
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nej
Jag har sett en fallande stjärna - stjärnfall, ja!
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja, en omöjlig önskan.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja
Har sparkat en kille mellan benen - förut
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, men vill.
Har lekt sanning eller konsekvens - Yes
Druckit en hel liter mjölk på en timme - tror de?
Jag har medverkat i en teater - Ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - Ja
Jag har suttit på ett tak på natten - Ja
Jag har aprillat någon - Ja
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Nej
Jag har åkt snowboard - Nej

Kommentarer
Postat av: Ingetomine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-05-25 @ 08:09:36
URL: http://ingetomine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0