hair cut, outfit.

Ja har precis kommit hem, har varit hos frisören och klippt mej, blev lite kort men annars nöjd! Var även förbi brandbergen och solade en stund och fick sälskap av helen väldigt trevligt! Jag förstår inte vad dom där nördarna höll på mej, tror dom att dom skrämmer mej eller? Bara för att jag blev rädd förut betyder de inte att jag ff är de.. Palla hålla på.. Jag har gått vidare dags för er dagisbarn kanske att göra de också?!
Vem fan kan säga något til dej, förstår inte.. blir så jävla lack.
Men men, nu ska ni få se bilder före och efter klippningen men tog bara uppsatta bilder de snöa ute och blev lockigt..
Hade annars bara en mys outfit i dag.. grå tjocktröja och svarta tiths.. hade på mej ett rosa linne innan med svart kofta men böt.. därför olika kläder på bilderna :)
FÖRE

EFTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0