gårdagens slut.

Ja, en kväll hos klas med kompisar! Fast dagen började med att jag jobbade på nya salongen och hade så kul!! Ska verkligen se fram emot alla fredagar som kommer att komma!! Sen for jag och helen i väg till handen och kollade lite i affärer och roade oss lite ;)
Sen fixade vi mitt hår lite haha och dumma jag tänkte inte på att det var 17- grader ute när vi skulle gå till klas så när jag kom fram va mitt hår i istappar, eftersom jag gick ut ny duschad.. haha! Så jag skojjar inte att de gick att böja av, att gå ut med blött hår rekomenderas inte!!!!
Men som is gör, så tinade håret och problemet gick senare bort :)
Sov som en stock i natt och vaknade runt kl 12 och har precis fixat klar mej med smink och allt och ska väll se vad som finns att hitta på i dag, ska kanske sova hos en kompis, ser fram emot de!!!
Sen va det någon som tyckte han va jätte kul i går som höll på att messa mej som en idiot, jätte kul verkligen, att folk aldrig växer upp?
Men men finns inte så mycket mera att skriva just nu, skriver som vanligt om det händer nått!
ciao!!
Bjuder på några bilder från min och syrrans morgon humor hahaha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0