gårdagen

Lägger in lite bilder ego bilder från i går..
Annars va allt lugnt i går jag spelade POKER!!! Texas holdem och nått skit kortspel helen lärde oss som sög haha Och jag vann första gången jag spelade och efter de fick alla in snittsen och lura av mej alla pengar jävla skit hahaha.. Men hade en rolig kväll i går. Blev lagom sent, och när jag kom hem fick jag testa att sova i min nya underbara säng och jag sov så gott så jag vaknade halv 12 i dag och har köpt ett bredband åt farfar och farmor och lärt dom lite om internt och fikat en massa, jätte mys!
Så nu har jag precis ätit och ska till klas om 1 timme och fortsätta där kvällen slutade i går!
Dom röda sexiga hörlurarna hade jag på mej då klas spelade trummor, sont 2 introt för mej.. älskar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0