Dagens bilder!

Ja, har vair en händelserik dag för mej och kom nyss hem..
Sitter nu här medans blekningen sitter i syrrans hår och ska snart sköljas! Ska bli spännande hon ska bli askblond, typ ljusbrun nästan :)
Finns inte så mycket att säga, har haft en underbar dag förutom alla förseningar i tåg bussar med mera..
Men ska fixa lite grejer på datan sen ta en härlig dusch fräscha upp mej extra mycket och smörja in mej med min nya bodylotion som luktar ljuvligt!
Sen ska jag lägga mej i sängen och läsa en bra bok! Haha fråga inte.. läser aldrig men blev sugen, en bra bok en kopp te! :)
Skulle ju egentligen vara modell i morgon på lollos salong, men de blev nått knas så blir permanent på mina salong i veckan i stället hoppas jag.. ska ta ett snack med dom!
Men ska fixa syrran nu så hörs!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken affär är det?

2010-02-01 @ 13:07:47
Postat av: elin

H&M

2010-02-01 @ 20:25:35
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: Olemarita

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-06-04 @ 14:11:44
URL: http://olemarita.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0