Är det sant?!

Tro det eller ej, men det är ant! Har nu suttit och pluggat i några timmar med ett projekt arbete i arbetsmiljö inriktning frisör så klart! Har kämpat arslet av mej coh blev själv väldigt nöjd med resultatet. Nu är det på tiden att jag lämnar in skiten har till 24 i kväll på mig, men bättre att lämna in det nu.
Nu förtjänar jag en dusch en kopp te och sen slänga mej ner i sängen och bara mys med mej själv, tänka tillbaka på allt jag håller kärt som jag alltid gör när jag ligger i min säng. Det är där alla tankar kommer fram från goda och onda sidor! Man kan gråta i sängen skratta och inte förstå vad man har gjort?! Det är ett sånt skönt ställe att vara på för där är allt tillåtet!
Nu är det dags för allt mys och öppna alla tankar och börja sakta men säkert att försöka göra allt i ordning!
Fcik föresten ett telefon samtal i dag om att jag är antagen till dans i farsta på torsdagar, ska bi så kul nu att komma igång!! Får se om det börjar nu på torsdag eller nästa :)
Ursch, fick tandläkartid på torsdag.. VILL INTE! tänker inte gå.. hatar tandläkaren..
VILL VARA HOS DEJ!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0