Min packning, HEJDÅ SVERIGE!

Hejsan.. slutade jobba kl 3 i dag och ända sen dess har jag packat och nu är jag typ klar.. Lyckas alltid packa mer än vad jag behöver haha..
Nu är det bara lite små saker kvar som tandborste, schampoo balsam och sånt.. Men de får mamma fixa!
Nu hade jag tänkt baka någonting gott.. är så sugen!
Men ni ska få se lite av min packning faktiskt haha om de e så kul att veta vad jag har med mej? Men har faktiskt mycket mera än de där med mej.. strand linnen och sånt.. Och självklart bikini, som jag för det mesta kommer gå runt i :)
Men i natt kl 3 bär de av.. kan inte bärga mej!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha så kul gumman. Vi ses när du kommer hem :)<3

2010-02-13 @ 19:06:41
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0