ja, dagarna bara rinner i väg..

Igår, sov borta så hade inte tid att blogg.
I dag så solade jag och träffade även en prins på gullmars och hade en pratstund.
Så nu sitter jag här med hjärtat krossat.. nej men så ska man väll inte säga de går ju inte att krossa ett hjärta man inte har eller hur? Och det går inte att krossa ett hjärta som redan är trasigt?
Så nu ska jag sluta ha dej i tankarna och så ska jag kolla på 2 bra filmen, new moon och the notebook!
Mamma är och handlar godis till mej och jag har precis duschat och ska krypa ner i sängen..
I morgon är det sista dagen sen, hejdå sverige! Då drar jag till gran canaria och bara kopplar av, lämnar alla bekymmer och tankar i sverige och flyger i från dom. Kommer tänka mycket på dej, kommer ihåg när vi va där..
Menmen ska försöka göra detta till dom bästa dagarna på länge!
Ska fotta väldigt mycket och ska försöka blogg så mycket jag kan.. om jag hittar något internet café?
Datorn får stanna hemma.. den behöver också lite semester haha!
I morgon är det fredag och de innebär JOBB. Sen hem och sova för ska upp kl 3 på natten och bege mej till arlanda..
Så ha det kallt och jävligt nu i sverige hihi
HÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0