empty.

Jag har varit ego, en jävla skit hög! Alla gör misstag, men jag hatr gjort grova och milda.. Jag har behaldlat nära och kära folk i min omgivning som skit.
Egentligen är jag en glad och sprallig tjej, men vad har allt tagit vägen?
Ingenting finns kvar, allt är borta, jag är tom.
Jag va kär, men älskade inte till en början, visste inte vad älska innebar.. Jag tog åt mej av komplimanger av folk som utvecklades till ragg, de fanns ingen hejd fören jag insåg hur sårad du blev och hur illa upp du tog!
Jag förändrade mej till den jag är i dag eller nej, till den jag va för några månader sen, för dej!
Nu är jag ingenting mer än tom och vilsen, käner inte igen mej själv.. Jag insåg aldrig vad älska betydde för dej fören dagen då jag stpd där ensam i skogen med ryggen mot ett träd och bara gled ner mot marken och lät tårarna spruta i mitt knä.. Du lärde mej att älska, förstår du?
Jag insåg hur mycket jag älskade dej och hur mycket jag behövde dej i mitt liv den dagen, hur har jag kunnat såra mitt allt, hjärta och liv?
Varför jag nu sitter här ensam.. jag insåg aldrig vad älska betydde fören jag såg tårarna falla från dina vackra ögon och hur ensam du var, som jag..
Nu var det ett tag sen jag skrev om dej, men i natt var längtan enorm och saknaden oändlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0