Daaaaaaaaaaaata

Tjo!
Sitter på datan, har gjort en cool inlämnings uppgoft så aa, har fått nått gjort på datan nu ialf, blev inte bara facebook :)
Men ska fortsätta nu.. och jimmy e inte här som vanligt.. hoppas hans studiebidrag ryker mohahahaha!
Ska i väg till typ doktor kl 2 i dag så får sluta vid halv 2 sen ska jag shoppa lite grejer som kommer bli nödvändiga ganska snart :D:D:D
Sen ska jag hem och spela gitarr och öva till på lördag :)

Ha det bst nu och frys inte ihjäl.. Lägger in bilder på de jag köpt sen och dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

aldrig här ?!?! jag har bara 12,2 procent frånvaro din töööönt!!

men jag älskar dig ändå <3

2010-02-08 @ 01:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0