måndag, skolans bibliotek!

Ska ha svenska om ungefär 5 min.. Men ska jobba självständigt i biblioteket så kan skriva lite härr..
Har inte så mycket att säga.. Har haft några dagar jag varit upptagen men att åka mc sova hela dagarna och tvätta mc/bil..
Blev en knäp skoldag i dag eftersom de va studiedag typ?! Så Ja, e ledig i morgon kan man säga!
Ska nu börha på min filmresension och försöka få ett G?
Slutar skolan halv 4 i dag så då blir de raka spåret hem och bara at de lugnt, ut och åka pappas nya subaru vi ska hämta i kväll, fett kul!
Vi hörs, pussar!

Juste: Föresten, har färgat håret igen eller tonat en lite daskig färg.. så låter håret bli solblekt.. e i skolan så kan inte slänga ut någon bild nu så gör de när jag kommer hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0