dagen..

Äntligen dags att blogga lite o inte bara lägga in bilder.. Har inte riktigt haft tid och bloggat har varit upptagen från morgon till kväll och på kvällen somnar ja in så fort ja lägger huvudet på kudden o hur svårt e de att motstå den gosiga sängen? somnar med mobilen i ansiktet typ.. då e det illa!
Så i dag då.. Hänt ganska mycket på sms.. men skit samma. ingen som någon har att göra med utan är personligt.
Sen i dag satt ja modell.. för min kompisar i klassen och slingade även lollos hår blont.. men i alf skulle emelie o lollo permanenta mej i dag.. blev inte riktigt som de skulle.. mitt hår gick av och nu sitter jag med hårinpackning i håret för 2 gången på 1 timme.. försöker göra de bästa av situationen..
Va inne ett tag på att raka skallen och bära peruk och låta skiten vara.. men de va någon som hindrade mej.
Så nu e de bara o kämpa med de lilla håret ja har och jag säger löshår är något som verkligen behövs! Ett tag i alf tills mitt hår blivit fint o växt.. Får verkligen panik..
Har beställt clips till håret eftersom de skadar minst och ska nu försöka vara snäll mot håret ett bra tag!
Kommer tyvärr inte att lägga ut någon "efter" bild.. men kommer bilder från dagen före de stora problemet..
Kära gode gud, ja ber hjälp mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0