" Du har ändrat på dej :( "

Du berör, du väcker och du räddar, men inte mina känslor.. Hur kan allt vara möjligt? Jag förstår väldigt lite här i världen har jag märkt.. Ett ord kan förändra en hel person, även mej.. Smset väckte tankarna, vad har jag gjort? Vad gör jag med mitt liv, vrf kan inte allt vara som förut frågade jag mej själv.. Tankarna börja snurra och det var jag, helatiden.. Det har alltid varit jag.. Det är att ändra på sej och det är de som är felet.. Om man inte bara kunde vara den man alltid va med dej.. Fan! Jag har velat gå vidare och kämpat in i det sista men glöden inom mej har släckts! Gör det du vill göra, du har hela livet framför dej, elr? Men det är inte alltid så lätt även om det värkar så.. Det här var mkt svårare än jag tror.. Det svåraste momentet i mitt liv sen denise.. Inget är svårare än den stunden i mitt liv, bara nästan.. Det här! Att älska någon är som att hela världen stannar till när du ser hans leende. Varje minut i hans närhet är värdefull, varje ögonblick betyder mkt och varje puss och kram och varje ord värmer, att älskar någon är underbart att älska någon kan också vara smärta.. Jag kmr aldrig sluta älska, jag kmr plågas med de hela livet men det är något mitt hjärta och jag kmr få dölja för världen så länge min värld inte är berädd att visa att den älskar mej! Livet och kärleken är inte lätt att lägga i hop.. Kämpe glöden, tänd dej igen? Jag vill bara släppa taget och låta mitt hjärta gå, för du vill inte vara kvar.. Vrf har jag ändrats, vrf förstör jag för mej själv? Vrf kan man inte spola tbx tiden och göra om allt rätt? Då hade mitt liv aldrig varit förlorat..



 


Kommentarer
Postat av: .

att ni är kompisar är väll ett litet sätt att lindra smärtan :)?

2009-09-29 @ 18:03:42
Postat av: elin

den lindrar mkt mera än så!

2009-09-29 @ 18:04:13
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0