tv

hejsan, har legat framför tv:n heladagen förr trist faktisk.. men lite kul också förståss.. såg i morse shopaholic elr hur dte stavas.. den var ganska bra.. sen såg jag mitt stora feta grekiska bröllop inte fullt så bra så efter halvfilmen blev det duschen för mej.. sen la jag mej och vilade ett tag och kollade nyss på fear factory på tv6, en tjej rakade av håret och fick 25 000 dollar för de kan ni fatta? så hon skulle köpa peruk.. men ändå! skulle aldrig raka av mitt hår.. NEVER! jag tyckjte hon var modig men dum.. och nu väntar jag på att klockan ska bli 7, då börjar top modell ny säsong på tv3, tummen upp för de! så satt nyss och plattade håret för att få tiden att går så nu är det bara 20 min kvar tills det börjar! han även messat lite med pojken som jag saknar så! vill bara ha han här och mysa, e så puss sjuk just nu, skulle behöva hans kärlek nu så jag blir frisk! men dom vann i alf första matchen förlorade andra, men han spelade aldrig andra för dom har delat upp laget i 2 grupper och hans grupp spelade första matchen så man kan ju säga att han vann eftersom han bara spela 1 av 1 ! men i alf så sitter dom i bussen och är på väg hem, han skulle sova nu pch höra av sej sen.. dom skulle vara hemma runt 11 tiden.. så han lär vara trött i mrgn.. och ingen skola för mej i mrgn heller.. inte tisdag elr onsdag heller e ledig då.. så hoppas att få träffa han i mrgn efter hans skola elr på tisdag men jag önskar mest att vi kan sova tsm i helgen skulle va så mys!! men nu har jag inte mkt mera att säga än att jag är fett sugen på att få min lön så jag kan göra min investeringar.. har planerat en hel del! för studie bidraget kmr inte fören om 2 veckor :O det suger ju.. förut hade man barnbidrag och då kom de den 20 nu för man studiebidraget den 27 typ :S FETT KNAS! hade tänk beställa min och daniels 1års pressent och sedan även linser, använder aldrig glasögon.. och sedan färga mitt hår köpa lite mera höst kläder.. min garderob är full med sommar kläder bara haha! så måste investera mkt där.. börjar bli kyligt nu på kvällarna och mornarna.. är ganska ok på dagarna än faktiskt! har inte fått mina grejer jag beställde från h&m än.. vill att dom kmr nu, nunununu!!! haha aja.. ska göra fruktsallad nu med glas och lite annat gott så kanske slänger in ett inlägg till i kväll beror på hur pigg jag är, ok?
ha de bra tills dess.. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0