taggar för tv kväll

hejsan allihoppa!

sitter nu och taggar inför en tv kväll blev så sugen på att sjunga när jag nyss såg idol :O så ska ta atg i gitarren och dra några låtar nu men är genomförkyld låter hemsk så nån video blir det inte, elr kanske.. men troligen inte!! ee, ska snart hoppa in i duschen och göra mej fräsch inför i mrgn för kanske ska fira med tårta, vissa vet vad det handlar om och ni andra får gissa! sen efter de en stund med pojken min dränkt med mys :D så ser fram emot morgon eftermiddag, kan ju inte säga ddirekt att jag ser fram emot morgonen.. ursch.. mer övningsköra och sen det stora :O

så i kväll blir det bara att koppla av och ta det lugnt! ingen feber just nu vad jag känner men hela jag e varm så lite svårt att känna på sej själv kanske ;) får be nån annan kolla sen, ff jätte snorig och så.. men det börjar ändå kännas som att det går åt rätt håll och de e skönt :)

skola på torsdag hoppas jag!

var även i handen i dag och solade medans jag ändå skulle shoppa, det ar riktigt skön börjar bli lite brunare nu men inte som förut.. så har några solningar kvar, kmr även ligga i och sola 1 gång i veckan sen så jag förblir brun hela året om, väldigt skönt tkr jag..

men ska spela lite gitarr nu så får se om de kmr någon video?

puss och kram koppla av och håll tummarna för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0